حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

لیدو , گل و گیاه , پرتقال , چای , برنج , کاکتوس , ساکولنت , ساک حصیری

سوالات متداول

[faqs]

خرید گل و گیاه بصورت تکی است یا عمده؟

امکان خرید گل و گیاه هم بصورت تکی و هم عمده وجود دارد. برای سفارشات عمده قبل از خرید با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ارسال گل و گیاه به چه صورت است؟

بدلیل درصد بالای خرابی گل و گیاه در ارسال با شرکت پست ایران، در حال حاظر ارسال گل و گیاه با تیپاکس انجام می‌شود. مشتریان عزیز توجه داشته باشند هنگام تکمیل سفارش از این گزینه "گل و گیاه - تیپاکس (پس کرایه)" استفاده نمایند. علاوه بر این مشتریانی که قصد ارسال گل و گیاه از طریق اتوبوس را دارند می‌توانند از این گزینه در ارسال استفاده نمایدند (درصورت وجود اتوبوس از رامسر به شهر مورد نظر) و سفارش را شخصا در ترمینال شهر خود تحویل بگیرند.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چگونه سفارشات برای من ارسال می‌شود؟

روش‌های ارسال مختلفی برای ارسال در نظر گرفته شده است. پست پیشتاز، پست سفارشی، تیپاکس و اتوبوس. شما می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از روش‌های ارسال را انتخاب نمایید. به این نکته توجه کنید که ارسال گل و گیاه فقط از طریق تیپاکس و اتوبوس انجام می پذیرد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌ های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله، ابتدا وارد پروفایل خود شوید.روی گزینه ی "سفارشات من" کلیک کنید. می‌توانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

چند روز مهلت دارم تا محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما می‌توانید درخواست مرجوعی خود را تا ۱۴ روز پس از دریافت سفارش به ما اعلام کنید. بلافاصله پس از درخواست شما، آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آیا برای خرید از لیدو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

شما می‌توانید بدون ثبت نام خرید خود را انجام دهید، اما توصیه میکنیم برای سهولت در خرید، مشاهده خریدها و پیگیری های بعدی ثبت نام کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد. کد پیگیری را در این صفحه وارد کنید.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .
ارتباط با ما
مازندران - رامسر - خیابان عباس مفرد - کوچه موسوی سجاد - پلاک 31
55258470 - 011 ساعات پاسخگویی روزهای غیر تعطیل از ساعت 9 الی 19
info@leedo.ir
X